تعهد جاکسو حفاظت از حریم شخصی کاربران است و  به همین منظور همواره در تلاش است با بهره گیری از  تکنولوژی و دانش روز برای ایمن‏‌ شدن بستر سایت اقدام نماید.در این راستا مجوز های لازم جهت اطمینان خاطر از خرید شما کاربر گرامی از جمله نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن ، تجارت  و  درگاه پرداخت امن بانکی اخذ گردیده است.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام ارتباطات شرکت از این طریق صورت می‌گیرد

در صورت استفاده از خدمات کافیست، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب کابری و رمز عبور خود می باشند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است.

مطالب در سایت جاکسو و هر یک از خدمات و محصولات کافیست، مانند متن، لوگو،  تصاویر و کلیه محتوای تولید شده توسط جاکسو جزئی از اموال“جاودان کالا سوی دیگر“ محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر مطالب موجود در انحصار شرکت “جاودان کالا سوی دیگر“ می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “جاودان کالا سوی دیگر” محفوظ می‏ باشد.

شما از طریق شبکه های اجتماعی کافیست از قیبل اینستاگرام، واتساپ و  سایت “کافیست“ به نشانی www.jaxo.irمی توانید از محصولات و خدمات جاکسو مطلع شوید.